Dienstag, 28. Juni 2011

Calvinist Morality (Református erkölcsiség)

Calvinist Morality (Református erkölcsiség)

Szerző jhnnsclvn @ január 28, 2011

Mészáros Márton a PhD-fokozat megszerzését kétszeres csalással, okirat- és identitáshamisítással megkísérlő tanársegéd, az ellene folyó büntetőeljárás dacára, még mindig a Károli Egyetem oktatója. A csalásban bűnrészes egykori dékán, Szabó András, és egykori dékánheyettes, Hansági Ágnes, szintén, sőt, mindketten tanszékvezetők, előbbi ezen felül intézetigazgató is. A koronát azonban Pethő Sándor teszi fel a református egyetem által képviselt református szellemiségre azzal, hogy ő a Hittudományi Kar dékánhelyetteseként az egyetem egyik vezetője még ma is. Balla Péter egyik bűnözőnek sem mondott fel a törvények és mellesleg az egyetemi SzMSz megsértése miatt, amely utóbbi önmagában is felmondási ok:

A Károli Gáspár Református Egyetem Szervezetei és Működési szabályzatának II. Számú meléklete, a Foglalkoztatási követelményrendszer 2. § (3) bekezdése szerint „az Egyetem minden alkalmazottjának és megbízottjának kötelessége, hogy mind az Egyetemen, mind azon kívül olyan magatartást tanúsít, amely nem áll ellentétben a református erkölcsiséggel, a református elvekkel vagy az Egyetem vagy a Magyarországi Református Egyház hátrányos megítélését nem idézheti elő.”

Balla Péter mb. rektor szerint tehát a csalás és az okirathamisítás, a jogtalan társadalmi és gazdasági előnyszerzés, vagyis az, ami a Büntetőtörvénykönv szerint minősített bűncselekmény, összeegyeztethető a református erkölcsiséggel. Ilyen értelemben Pethő Sándor teológus-dékánhelyettes ezt a Balla Péter-féle kálvinista erényesség-ideált, mi több, a Szentírás szellemét testesíti meg.

http://www.168ora.hu/itthon/karoli-petho-sandor-habilitacio-professzor-egyetem-oneletrajz-palyazat-68870.html

Kategória: HungarianCalvinistChurch, Károli Egyetem HTK, Károli University of the Reformed Church | Címke: Balla Péter cinkos és bűnpoártoló, Hansági-Kulcsár-Szabó Ágnes, Mészáros Márton, Pethő Sándor csalása és okirathamisítása, református erkölcsiség, Szabó András | 78 Hozzászólások »

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen